مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی از ماکت‌های لورفته خانواده iPhone 16 چه می‌فهمیم؟ پیکر شهید تازه‌تفحص‌شده دفاع مقدس در گلزار شهدای مشهد به خاک سپرده شد + عکس برای بازی Hellblade II چه سیستمی نیاز دارید؟ قابلیت‌های جدید استوری در اینستاگرام + جزئیات موتور جستجوی ChatGPT به میدان می‌آید یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو
سرخط خبرها

گوگل‌پی به قابلیت انتقال بین‌المللی پول مجهز می‌شود

  • کد خبر: ۶۷۴۳۰
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
گوگل‌پی به قابلیت انتقال بین‌المللی پول مجهز می‌شود
کمپانی گوگل با ورود به بازار سرمایه امکان انتقال پول به کشورهای دیگر را برای کاربران آمریکایی نرم‌افزار گوگل پی فعال کرده است.
به گزارش شهرآرانیوز؛ engadget در این باره نوشت؛ گوگل با برداشتن قابلیت‌های قدیمی از روی نرم‌افزار گوگل پی کاربران را به استفاده از نسخه جدید ترغیب می‌کند. این کمپانی در همین راستا به تازگی قابلیت جدیدی را به این نرم‌افزار افزوده است که برای آن دسته از کاربران آمریکایی که به طور مداوم به خارج از کشور پول ارسال می‌کنند، بسیار مفید خواهد بود.
 
گوگل پی از امروز در همکاری با کمپانی‌های حواله پول نظیر وسترن یونیون و وایز، امکان انتقال بین المللی پول را فراهم کرده است. در حال حاضر این گزینه تنها برای انتقال پول به هند و سنگاپور فعال است، اما گوگل اظهار داشت که تصمیم دارد تا این قابلیت را تا پایان سال در بیش از ۲۰۰ کشور گسترش بدهد.
 
گوگل برای تشویق کاربران به استفاده از این سرویس انتقال پول با وسترن یونیون را تا تاریخ ۱۶ ژوئن رایگان کرده است و البته وایز نیز هزینه تراکنش‌ها را برای انتقال اول به میزان ۵۰۰ دلار کاهش داده است.
 
به نظر می‌رسد که گوگل با این به روز رسانی به بازار ۴۷۰ میلیارد دلاری حواله پول بین المللی وارد شده است و تصمیم دارد تا رقبایی نظیر پی پال و سامسونگ پی را کنار بگذارد.
 
البته بسیاری از کمپانی‌های تامین کننده کیف پول دیجیتال این روز‌ها برای ماندن در بازار رقابتی سرمایه، امکان خرید و فروش رمزارز‌ها را نیز به خدمات خود افزوده اند. هم اکنون پی پال، ونمو و نرم‌افزار Square's Cash امکان خرید بیت کوین و سایر رمزارز‌ها را به کاربرانشان ارائه کرده اند. مسلما گوگل نیزاز این ترند آگاه است، اما این که بخواهد به این عرصه نیز وارد شود یا خیر هنوز مشخص نیست.
 
منبع: ایتنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->